ShoutMix chat widget

Pengikut

Sabtu, 16 April 2011

  • Syahnirah masih mengingati syahrul..Amat-amat teringat akan dirinya..usah di tanya menngapa syahnirah masih mengingati syahrul walaupun dia kini sudah tiada lagi..
  • Syahnirah telah mencuba mengusir bayangan syahrul dalam ingatan namun tidak berjaya..kerana cinta nya yang mendalam terhadap syahrul..kenangan nya bersama syahrul tidak akan di lupakan walaupun sedikit kerana terdapat banyak kenangan mereka bersama...Walaupun cintanya mendalam terhadap syahrul namun tidak mungkin mereka  di satukan kembali..Sama ada suka mahupun tidak,syahnirah harus melupakan syahrul dan demi itu dia terpaksa menerima orang lain untuk menjadi suaminya untuk melupakan syahrul..
  • syahrul,aku pernah menangis kerana kau dan aku sangat mencintai mu..walaupun kau dengan diriku tidak ada jodoh namun kau tetap di hati ku untuk semalam nye..aku masih mengingati kata-kata mu dulu...
  • "Awak minat tak lagu ni?" tanya syahrul pada suatu hari.."lagu apa?" Berkerut dahi syahnirah seketika..matanya memandang tetap kat syahrul..."lagu Biar Bulan Bicara Sendir,khas saya tujukan pada awak.."ujar syahrul sambil tersenyum.."mimpi apa pulak tiba-tiba tujukan kat saya ni?"tanya syahnirah dengan hairannya..syahrul tersenyum mendengar.."Bila awak merenung bulan,awak tahulah sesungguhnya bulan itu menjadi saksi cinta kita," ujar syahrul.."he..he..he... awak jangan bergurau,awak ingat ni main-main ke?" sangkal syahnirah..."Betul cakap awak tu Ira,saya gurau aje tadi," Akhirnya Syahrul mengaku sedangkan syanirah sudah mula memujanya..
  • Syahnirah teringat akan kisah silamnya sebentar lagi diakan berkahwin dengan Nizam.dia terpaksa berkahwin dengan Nizam kerana hendak melupakan kenangannya bersama syahrul.walaupun syahrul sudah ada dialam lain.Arwah syahrul tetap dihati syahnirah,syahnirah tidak berputus-putus mendoakan syahrul agar syahrul dalam keadaan aman di alam sana..
                                                                                      KATA-KATA AKHIR SYAHRUL
"Bila kau rindu akan diriku..kau lihat bintang yang bersinar itu..aku akan tetap bersama denganmu..walaupun jasadku tidak bersamamu...kenangan kita tetap bersama....
Selamat tinggal sayangku..jangan la ditangisi pemergiaku ini..agar tenangku dialam sana...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan