ShoutMix chat widget

Pengikut

Khamis, 14 April 2011

ku dah tak perlumu lagi.

Kini diriku  sudah seperti dulu..aku dah boleh terima semua nya memang dirimu bukan milikku lagi...aku akan belajar semua tu darimu..kau yang buat aku macam ini..kalau jadi apa-apa tolong jangan salah kan aku sebab aku bukan nak semua ini yang berlaku..aku dah cukup derita n merana..aku tahu yang kau cuma nak main kan perasaan aku..tak apa la..biar tuhan yang membalas semua..dunia ini tak kejam mana pun..apa yang kita buat kat orang itu..nanti kita yang kena balik...thankz semua nya...bab aku dapat belajar benda baru..n benda tu tak kan jadi yang kedua kali..mulai hari aku tak tipu dengan cinta palsu yang hanya mulut jer manis tapi semua tu adalah janji palsu..janji diyana..yang hanya pura-pura..tapi dibelakang allah je yang tahu...cukup la sampai disini..aku dah ada dunia ku yang tersendiri yang boleh hilang semua masalah aku..walaupun masih luka yang parah..

THANKZ YE!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan