ShoutMix chat widget

Pengikut

Jumaat, 14 Januari 2011

Puisi Cinta Ku


Tersenyumlah saat kau mengingatkanku,
Kerana saat itu aku sangat merindukan mu,
Dan menangis lah saat kau merindukan ku,
Kerana saat itu aku tak berada disampingmu,
tetapi..!!!pejamkan lah mata indahmu itu,
Kerana saat itu aku akan terasa ada di dekatmu,
Kerana aku telah berada dihatimu untuk selamanya,
Tak ada yang tersisa lagi untukmu selain kenangan2 yang indah bersamamu,
Mata indah yang dengannya..aku biasa melihat keindahan cinta,
Mata indah yang dahulu adalah milikku,
Kini semuanya terasa jauh meninggalkan ku,
Kehidupan terasa kosong tanpa keundahan mu,
HATI~CINTA & RINDUMU adalah milikmu,
Cintamu tak kan peranh membebaskan ku ,
Bagai mana mungkin aku terbang mencari cinta yang lain??
Saat sayap2 ku telah patah keranamu,
Cintamu akan tetap tinggal bersamaku,
hingga akhir hayatku,
& setelah kematian,
Hingga tangan tuhan akan menyatukan kita lagi,
Betapapun hati telah terpikat pada susukkan terang dalam kegelapan,
Yang tengah menghidupkan sinar hidupku,
Namun tak dapat menyinari,
& menghagatkan perasaanlu yang sesungguhnya,
Aku tidak pernah bisa menmukan cinta yang lain selain cintamu,
Kerana mereka tak tertandingi oleh susukkan dirimu dalam jiwaku,
Kau tak kan pernah terganti,
Bagai pecahan logam mengakalkan,kesunyian,kesendirian,
& kesedihanku,kini aku telah kehilangan mu..!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan